مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-03سياسي

شروع پیک پنجم کرونا در کرمان/16 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: آمارها نشان از شروع پیک پنجم کرونا در استان دارد که باید تصمیمات جدی در جهت افزایش سطح مراقبت های بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا که با حضور اعضای تامین استان در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان کرمان از 5 تا 9 تیرماه سال جاری هفت شهرستان در وضعیت زرد،11 شهرستان نارنجی و 5 شهرستان در وضعیت قرمز قرار داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان افزود: از 9 تا 12 تیرماه 4 شهرستان در وضعیت زرد،10 شهرستان به صورت نارنجی و 9 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بصیری تصریح کرد: امروز 3 شهرستان راور،انار و کوهبنان در وضعیت زرد  قرار دارند و 4 شهرستان زرند، بافت، بردسیر و شهربابک وضعیت هشدار نارنجی و 16 شهرستان کرمان، رابر، ارزوییه، بم، جیرفت، رفسنجان، سیرجان، رودبار جنوب، ریگان، کهنوج، منوجان، عنبرآباد، فاریاب، نرماشیر و فهرج در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره  به اینکه این آمار نشان از شروع  پیک پنجم کرونا در استان دارد، گفت: باید  تصمیمات جدی در جهت افزایش سطح مراقبت های بهداشتی، پیشگیری از تجمعات مردم در مراکز پر ازدحام، کنترل بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع پیک پنجم کرونا در کرمان/16 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی

شروع پیک پنجم کرونا در کرمان/16 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی