مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-03فناوري

مرکزخدمات قضایی و کاردرمانی کامیاران افتتاح شد


مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیک مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران افتتاح شد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس ازسنندج، مرکز خدمات قضایی و ملاقات الکترونیک مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران صبح امروز با حضور معاون قضایی رییس کل و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستریکردستان و مدیر کل زندان های استان کردستان افتتاح شد.

علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: بهره مندی از تکنولوژی روز با استفاده از بسترهای مناسب توسط زندان های استان کردستان و توجه ویژه مسئولین زندان به توسعه خدمات الکترونیکی موجب شده تا اقدامات ارزشمندی در راستای توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی مددجویان صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: افتتاح باجه ملاقات الکترونیک در اکثر قریب به اتفاق زندان های استان و مرکز خدمات قضایی به عنوان دومین مرکز در سطح زندان های استان اقدامی ارزشمند و شایسته در تحقق اهداف و برنامه های سند تحول قضایی است.

بستر افتتاح مرکز خدمات قضایی در زندان های کردستان فراهم شده است مراد فتحی مدیر کل زندانهای کردستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از توجه مجموعه دستگاه قضایی به زندان های استان اظهار کرد: حرکت به سمت تحول ایجاد شده با بهرگیری از تغییر در نگرش مدیریت سازمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزخدمات قضایی و کاردرمانی کامیاران افتتاح شد

مرکزخدمات قضایی و کاردرمانی کامیاران افتتاح شد