مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-03سياسي

بهره برداری از 175 پروژه میراث فرهنگی خراسان رضوی در دولت دوازدهم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تاکنون 175 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طی دولت دوازدهم به نتیجه و بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تاکنون 175 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طی دولت دوازدهم به نتیجه و بهره برداری رسیده است.

علی اصغر مونسان با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشحالم که خداوند تبارک و تعالی فرصتی دیگر را به من داد تا بار دیگر به پابوس امام رضا(ع) بیایم و مرقد مطهر ایشان را زیارت کنم و در کنار آن یک هتل چهار ستاره دیگر به افتتاح رسید.

وی ادامه داد: همچنین 241 پروژه سرمایه گذاری با حجم سرمایه گذاری 51 هزارمیلیارد تومان در حال اجراست که اهمیت این منطقه برای گردشگری کشور به ویژه گردشگری مذهبی را نشان می دهد.

مونسان گفت: تاکنون 175 پروژه در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی طی دولت دوازدهم به نتیجه و بهره برداری رسیده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: خدا را شاکریم که یکی از بهترین کیفیت های هتل های کشور در مشهد قرار دارد و هتل های پنج ستاره و دیگر هتل ها با کیفیت بالا به ارائه خدمات می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 175 پروژه میراث فرهنگی خراسان رضوی در دولت دوازدهم

بهره برداری از 175 پروژه میراث فرهنگی خراسان رضوی در دولت دوازدهم