مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-02سياسي

لزوم رتبه بندی معلمان با 4 رتبه؛ از مربی تا استاد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ارکان نظام رتبه بندی باید شامل مربی ـ معلم، استادیار-معلم، دانشیار-معلم و استاد معلم باشد و اگر غیر این چهار مورد را تعریف کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش در نشست فرهنگیان استان خراسان رضوی، اظهار کرد: مردم شاکی هستند از آدم هایی که در جمهوری اسلامی آمدند و کت و شلوار خود را نو کردند و ما در 28 خرداد آمدیم تا زخم های انقلاب را درمان کنیم، نگاه های تنگ حزبی و گروهی را از بین ببریم.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی افرادی اشرافی گری را اختیار کردند و اولین مأموریت دولت انقلابی این است که اشرافیت در بین مسؤولان را از بین ببرد و همه باید کمک کنند تا دولت، مشکلات را حل کند و این دولت موفق شود.

حاجی بابایی با اشاره طرح رتبه بندی و روند اجرایی شدن آن، گفت: در مورد رتبه بندی باید یک فرمول را تعریف کنیم؛ نظام معلمان باید تغییر کند و طبق هیأت علمی تعریف شود.

وی اضافه کرد: در جلسه شنبه با آقای منادی رییس کمیسیون آموزش مجلس 3 اصل مطرح شد؛ اول اینکه ارکان نظام رتبه بندی باید شامل مربی ـ معلم، استادیار-معلم، دانشیار-معلم و استاد معلم باشد و اگر غیر این چهار مورد را تعریف کنند، نمی پذیریم و نظام رتبه بندی معلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رتبه بندی معلمان با 4 رتبه؛ از مربی تا استاد

لزوم رتبه بندی معلمان با 4 رتبه؛ از مربی تا استاد