مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 13:252021-07-02اجتماعي

تلف شدن ماهی ها مربوط به بخش عراقی هورالعظیم است/سازمان آب و برق پاسخگو باشد


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با تکذیب تصاویر ماهی های تلف شده در هور العظیم در کنار شطِ علی،گفت: با توجه به آتش سوزی نیزارها در چند روز گذشته در بخش عراقی ماهی برای فرار از آتش سوزی به این قسمت هجوم آوردند که تبخیر بسیار بالای تالاب سبب تلف شدن آن ها شد.

- احمد رضا اشرفی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز، با تکذیب تصاویر ماهی های تلف شده در هور العظیم در کنار شطِ علی، اظهار کرد: بر اساس بازدیدی که ساعت 15 امروز انجام شد محل تجمع  ماهی ها تلف شده مربوط به دایک مرزی در بخش عراقی هور العظیم است.

وی با بیان اینکه در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی تیرهای برق را در کنار شط علی نشان می داد، افزود: در کنار شطِ علی هیچ گونه تیر برقی وجود ندارد و این را با حضور میدانی در محل مشاهده کردیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با تاکید بر اینکه گونه ماهی تلف شده گربه ماهی است، گفت: علت تلف شدن آن ها این است که در چند روز گذشته در قسمت عراقی تالاب آتش سوزی نیزار اتفاق افتاد که این ماهی برای فرار از آتش سوزی به این قسمت هجوم آوردند.

اشرفی افزود: با توجه به تبخیر بسیار بالای تالاب و کم بودن آورده رودخانه در  تالاب در بخش عراقی  در نتیجه سبب تلف شدن ماهی ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن ماهی ها مربوط به بخش عراقی هورالعظیم است/سازمان آب و برق پاسخگو باشد

تلف شدن ماهی ها مربوط به بخش عراقی هورالعظیم است/سازمان آب و برق پاسخگو باشد