مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-02اجتماعي

موتور استارت آپ های حوزه انرژی های تجدیدپذیر روشن می شود


آفتاب سوزان در شرق و غرب و جنوب و مرکز، باد مناسب در بسیاری از مناطق، انرژی زمین گرمایی مناسب، انرژی بسیار زیاد زیست توده از پتانسیل های انرژی های تجدیدپذیر ایران هستند و به منظور توسعه فناوری های این حوزه از سوی یکی از شتابدهنده ها با اجرای برنامه شتابدهی .

- آفتاب سوزان در شرق و غرب و جنوب و مرکز، باد مناسب در بسیاری از مناطق، انرژی زمین گرمایی مناسب، انرژی بسیار زیاد زیست توده از پتانسیل های انرژی های تجدیدپذیر ایران هستند و به منظور توسعه فناوری های این حوزه از سوی یکی از شتابدهنده ها با اجرای برنامه شتابدهی اقدام به پذیرش تیم های فعال در این حوزه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر اسامی شرکت های نوآور و استارت آپ های بسیاری را در ایران شنیده ایم، ولی نام کمتر استارت آپی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در ایران به گوش مان رسیده است که این امر نشان می دهد هنوز موتور استارت آپ های حوزه انرژی های تجدیدپذیر و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور روشن نشده است.

از این رو یکی از شتابدهنده های فعال در این حوزه که در کارخانه نوآوری آزادی مستقر است، اخیرا با کمک یکی از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر برنامه شتابدهی را تدارک دیده که یکی از محورهای اصلی آن انرژی های تجدیدپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور استارت آپ های حوزه انرژی های تجدیدپذیر روشن می شود

موتور استارت آپ های حوزه انرژی های تجدیدپذیر روشن می شود