مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-02فرهنگي

پروتکل های بهداشتی تئاتر مولوی برای میزبانی جشنواره تئاتر دانشگاهی


مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد این مرکز با برنامه ریزی لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در وضعییت کرونایی فعلی، شرایط را برای برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی فراهم کرده است.

- امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره میزبانی این مجموعه از بخش اصلی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، به خبرنگار مهر گفت: مرکز تئاتر مولوی تقریباً نزدیک به 10 روز است که با برگزاری بخش مناطق درگیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی شده است و از امروز جمعه 11 تیر هم میزبان برگزاری بخش اصلی جشنواره می شود.

وی یادآور شد: قرار بود بخش مناطق با میزبانی دانشگاه دامغان برگزار شود ولی بنا به ملاحظاتی، عزیزان دانشگاه از میزبانی انصراف دادند و با توجه به درخواست دبیرخانه جشنواره بیست و سوم، مرکز تئاتر مولوی به مدت 7 روز میزبان 7 اجرای نمایشی بود که خوشبختانه هم استقبال از اجراها و هم کیفیت آثار خوب بود.

در فاصله بین برگزاری بخش مناطق و بخش اصلی جشنواره نیز تعدادی از آثار بخش تجربه های اجرای جشنواره بیست و سوم در مرکز تئاتر مولوی اجرا شدند.

حریری درباره برنامه ریزی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی در مرکز تئاتر مولوی با توجه به شکل گیری موج جدید شیوع ویروس فعال کرده ایم تا خطر بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی تئاتر مولوی برای میزبانی جشنواره تئاتر دانشگاهی

پروتکل های بهداشتی تئاتر مولوی برای میزبانی جشنواره تئاتر دانشگاهی