مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 18:352021-07-01سياسي

دولت روحانی ضدمحیط زیست ترین دولت است؟


خردادماه 98، بیش از 100 نفر از فعالان محیط زیست و نامدارترین چهره های این عرصه در بیانیه ای از رییس جمهور خواستند بیش از این با سر دادن شعارهای زیست محیطی و بازی با الفاظ به شعور مردم و دوستداران محیط زیست توهین نکند و عنوان «محیط زیستی ترین دولت» را از دایره .

- گروه محیط زیست خبرگزاری فارس - اوایل کار دولت یازدهم بود که یک کار مایه دلخوشی فعالان و چهره های محیط زیستی شد.

حسن روحانی رییس جمهوری که داعیه ی تشکیل محیط زیستی ترین دولت را داشت کارت سفید و سبز رنگی را مقابل لنز دوربین های عکاسی خبرنگاران گرفت.

روی کارتی که عکس و نام رییس قوه مجریه روی آن نقش بسته بود نوشته بود کارت شناسایی همیار محیط زیست ، اما رویکرد دولت و به ویژه عملکرد همراه با نقصان و سهل انگاری مدیران سازمان محیط زیست تا آنجا پیش رفت که تنها چند ماه بعد از شروع کار دولت اعتراض های دوستداران محیط زیست، چهره های دانشگاهی و خبرنگاران فعال در این حوزه کلید خورد.

کار به جایی رسید که در خرداد ماه سال 1398 بیش از 100 نفر از فعالان محیط زیست و نامدارترین چهره های این عرصه طی بیانیه ای از رییس جمهور خواستند بیش از این با سر دادن شعارهای زیست محیطی و بازی با الفاظ به شعور مردم و دوستداران محیط زیست توهین نکند و عنوان محیط زیستی ترین دولت را از دایره افتخارات کاذب دولت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت روحانی ضدمحیط زیست ترین دولت است؟

دولت روحانی ضدمحیط زیست ترین دولت است؟