مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-01حوادث

ژئوممبران چه کاربردی دارد؟


استخرهای آبی که در زمین خاکی حفر شده اند، نه تنها نیازمند عایق بندی هستند که باعث شود آب در زمین نفوذ نکند، بلکه نیاز است تا این عایق ها بتوانند در دمای مختلف نیز بتوانند مقاومت کرده و مستحکم باقی بمانند.

- به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند می توانند در برابر مواردی مانند زلزله تا 7 ریشتر مقاومت کنند عمر این مواد بسیار طولانی است که بین 40 تا 80 سال تخمین زده می شود نکات نصب ژئو ممبران چیست در صورتی که تصمیم دارید از عایق های ژئوممبران استخرهای خود استفاده کنید بهتر است قبل از خرید این عایق ها به حفر استخر بپردازید و سطح استخر را از نخاله ها و سنگ های بزرگ پاکسازی کنید.

این سنگ ها در طولانی مدت می توانند به مقاومت ها عایق آسیب وارد کنند کاربردهای ژئوممبران چیست؟ همانطور که پیش از این هم گفتیم، این مواد در مهارهای اولیه و ثانویه مورد استفاده قرار می گیرند.

منظور از مهارهای ثانویه چیست؟ بد نیست بدانید که برخی از تاسیسات مانند پالایشگاه ها و فرودگاه ها وجود دارند که برای مهار سوخت، روغن، لجن یا سایر مواد شیمیایی از این عایق ها باید به عنوان برنامه ی عایق بندی ثانویه استفاده کنند.

  از این عایق ها استفاده می کنند  تا مناطق بزرگی از مخازن زیرزمینی، مخازن بالای زمین و یا حتی ظروف قابل حمل مواد شیمیایی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژئوممبران چه کاربردی دارد؟

ژئوممبران چه کاربردی دارد؟