مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-01اقتصادي

امکان سنجی تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی


تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بررسی شد.

- در کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بررسی شد امکان سنجی تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز بررسی شد.

در ابتدای جلسه، میر یوسف حسینی، رییس کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در ارتباط با ضرورت و اهمیت بحث کنسرسیوم و هم افزایی در بحث صادرات و استفاده از تجارب صادرات موفق در جغرافیای خاص، مواردی را مطرح کرد.

محمدعلی سلطانی، دبیر میز استانی چین با تأکید بر لزوم تشکیل کنسرسیوم صادراتی به مزایای کنسرسیوم از جمله همکاری بانک ها در تجهیز منابع مالی اشاره کرد و عدم تعریف جایگاه حقوقی کنسرسیوم در حقوق تجاری و قانون تجارت را مشکل اصلی کنسرسیوم ها برشمرد.

علی شاهد بهروز، دبیر کمیسیون صادرات و مدیریت واردات و دبیر میز استانی عراق نیز اشاره به مشکل اخذ مالیات مضاعف و عدم تعریف محتوای حقوقی کنسرسیوم در ایران، پیگیری های لازم از مراجع قانونی جهت اصلاح قوانین را ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سنجی تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی

امکان سنجی تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در آذربایجان شرقی