مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-30سياسي

آسمان دیار میرزا بار دیگر سرشار از عطر شهید شد


پیکر شهید نظم و امنیت امید چایی پز امروز در میان اندوه همکارانش در شهر باران تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان شهیدان بار دیگر میزبان شهید است، گویی نام این استان را با شهید و شهادت آمیخته شده است از شهید دوران دفاع مقدس، مدافع حرم گرفته تا شهید امنیت ولی امروز شهر باران میزبان شهیدی از جنس نظم و امنیت است.

شهید نامی والا است که خداوند به اولیاء خود هدیه می کند، شهید یعنی برای رسیدن به معبود و پروردگار جهاد کرده و در راه خدمت به مردم با شهادتت عشق و وفا را معنا می کنی.

دیروز حوالی ساعت 9 صبح بود که گوشی موبایل زنگ که خبر قتل و شهادت رییس نظام وظیفه عمومی لاهیجان به گوشم رسید، شهیدی که مثل روزهای گذشته به محل کار خود رفته بود تا عاشقانه به مردم و جوانان شهرش خدمت کند.

بعد از شنیدم خبر شهادت این مأمور وظیفه شناس جزییات ماجرا را از معاون اجتماعی نیروی انتظامی گیلان جویا شدم که بعد از دلیل قتل، چندثانیه ای سکوت و سپس با خود گفتم مگر می شود یک جوان برای نقص پرونده این چنین جنایت هولناکی را انجام دهد.

هیچ چیز برای یک خبرنگار دردناک تر از پوشش خبر مراسم تشییع جنازه یک شهید نیست آن هم شهیدی که بی دلیل و ناجوانمردانه جان خود را فدای خدمت به مردم کرده به این دلیل وقتی برای تهیه خبر به ستاد انتظامی گیلان آفیش شدم غمی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان دیار میرزا بار دیگر سرشار از عطر شهید شد

آسمان دیار میرزا بار دیگر سرشار از عطر شهید شد