مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 14:552021-06-29سياسي

پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد


با حضور معاون امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای، امیرآباد، حاجی آباد و دستگرد شهرستان بیرجند افتتاح شد.

- با حضور معاون امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری ها: پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد ایسنا/خراسان جنوبی با حضور معاون امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور، پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای، امیرآباد، حاجی آباد و دستگرد شهرستان بیرجند افتتاح شد.

علی اصغر آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی، امروز سه‎ شنبه 8 تیر در مراسم افتتاح آسفالت روستای حاجی آباد که به نمایندگی از آسفالت معابر روستاهای دستگرد و امیرآباد و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید، گفت: در این سه روستا زیرسازی و آسفالت 40 هزار مترمربع از محل اعتبارات دهیاری ها و قیر رایگان انجام شده است.

وی افزود: در روستای حاجی آباد بیرجند زیرسازی و آسفالت 20 هزار مترمربع با مجموع اعتبار سه میلیارد و 160 میلیون تومان انجام شد که از این اعتبار یک میلیارد و 660 میلیون تومان توسط دهیاری روستا تامین شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از محل اعتبارات قیر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در آسفالت معابر روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد

پروژه زیرسازی و آسفالت سه روستای بیرجند افتتاح شد