مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 08:152021-06-29اقتصادي

اجرای طرح احداث کانال های بتنی و انتقال آب با لوله در سمنان


مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح های احداث کانال های بتنی و انتقال آب با لوله در این استان اجرا می شود.

- حسین شاهینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از اجرای طرح های احداث کانال های بتنی و انتقال آب با لوله در این استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 90 درصد منابع آبی کشاورزی استان سمنان از منابع آب زیرزمینی است، اهمیت حفظ و حراست و استفاده بهینه از این منابع و ضرورت اجرای پروژه های انتقال آب ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا و در جهت استفاده بهینه از آب و بالا بردن راندمان آبیاری از کانال های آبیاری و لوله های پلی اتیلن استفاده کرد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: از ابتدای امسال تاکنون و از محل اعتبارات ملی و استانی و در قالب سه طرح احداث تکمیل و بهسازی کانال های آب رسانی کشاورزی و انتقال با آب با لوله، طرح اجرای عملیات آب و خاک در عرصه تشکل های کشاورزی و طرح ساختمان شبکه های آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی اجرا شد.

شاهینی گفت: این طرح ها با صرف اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 320 میلیون ریال و با عملکرد هفت کیلومتر در شهرستان های استان سمنان هزینه و تحویل کشاورز شده و همچنین طولی به میزان 15.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح احداث کانال های بتنی و انتقال آب با لوله در سمنان

اجرای طرح احداث کانال های بتنی و انتقال آب با لوله در سمنان