مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-29سياسي

سرنوشت بی سرانجام کرمانشاه 2020


اوایل اسفند 1396 بود و چندماهی از وقوع زلزله بزرگ ازگله و همه تلخی هایش می گذشت که کرمانشاه میزبان یک رویداد مهم چهار روزه با حضور 450 راهنمای گردشگری شده بود.

- ایسنا/کرمانشاه اوایل اسفند 1396 بود و چندماهی از وقوع زلزله بزرگ ازگله و همه تلخی هایش می گذشت که کرمانشاه میزبان یک رویداد مهم چهار روزه با حضور 450 راهنمای گردشگری شده بود.

مراسم اختتامیه یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری ایران با سخنرانی استاندار کرمانشاه برگزار شد و هوشنگ بازوند در این سخنرانی برای اولین بار از ایده کرمانشاه 2020 نام برد و با بیان اینکه این ایده با محوریت گردشگری و خدمات در استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفته، گفت: این طرح که باید مصوبه دولت را برای آن بگیریم می تواند تحولی در اتوبان میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه را رقم بزند .

حدود شش ماهی گذشت و این بار استاندار کرمانشاه در کارگروه گردشگری استان از همه دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای تهیه پروپوزال کرمانشاه 2020، اداره کل میراث فرهنگی استان را یاری کنند.

استاندار کرمانشاه در این نشست درباره کرمانشاه 2020 بیشتر صحبت کرد و گفت: ایده کرمانشاه 2020 را با رییس سازمان میراث فرهنگی کشور مطرح کردم که مورد استقبال ایشان قرار گرفت، در این راستا تمام دستگاه های استان باید به اداره کل میراث فرهنگی کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بی سرانجام کرمانشاه 2020

سرنوشت بی سرانجام کرمانشاه 2020