مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-29اقتصادي

تجهیز332هکتار از مزارع کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 332 هکتار از مزارع کشاورزی استان به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فاطمه خمسه در سومین جلسه هماهنگی و پیگیری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری استان قزوین با اعلام این موضوع که 332 هکتار از مزارع کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری تجهیز شده اظهار کرد: این میزان اراضی کشاورزی تجهیز شده به سامانه نوین آبیاری در قالب 14 طرح در سطح استان اجرا شده است.

وی در خصوص سهم هر یک از شهرستان های استان در اجرای طرح های اجرا شده سامانه نوین آبیاری افزود: از این میزان طرح اجرا شده، سهم شهرستان قزوین 188 هکتار، آبیک 6 هکتار، تاکستان 35 هکتار، البرز 39,5 هکتار و بویین زهرا 64.

2 هکتار می باشد.

به گفته این مقام مسئول برای اجرای طرح های سامانه نوین آبیاری بیش از 116 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به طرح های سامانه های نوین آبیاری در دست اجرا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 156 طرح در سطحی بالغ بر 3 هزار و 410 هکتار از اراضی کشاورزی استان در دست اجرا است و به طور متوسط حدود 53 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم ظرف چند ماه آینده به مرور شاهد به بهره برداری رسیدن این طرح ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز332هکتار از مزارع کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری

تجهیز332هکتار از مزارع کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری