مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-28اقتصادي

ثبت 557 شکایت از دستگاه های استان در سازمان بازرسی


رییس سازمان بازرسی قم با اشاره به اینکه 557 شکایت و گزارش فساد در قم گزارش شده است، گفت: بیشترین گزارش رسیده به ترتیب متعلق به دانشگاه علوم پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام رغم همه هزینه های صورت گرفته برای راه اندازی آن به هزارو350 میلیارد تومان هزینه نیاز داریم و از سویی زیرساخت و تجهیزات مونوریل متفاوت از قطار شهری است و قابلیت اتصال به شبکه ریلی شهری را نیز ندارد.

وی به پروژه تصفیه خانه بزرگ آب قم اشاره و بیان کرد: این پروژه 10 سال است که بر زمین مانده از جمله مهم ترین طرح های مورد پیگیری سازمان بازرسی است که اگر این طرح به بهره برداری برسد تا 20 سال آینده مشکل آب شهر قم حل خواهد شد.

طالبی با بیان این که پیمانکار جدید برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، گفت:  نظارت ها بر اجرای طرح همچنان وجود دارد و امیدواریم با هماهنگی و حمایت مدیران در حوزه تامین اعتبارات 50 درصد آب دهی این تصفیه خانه تا پایان مردادماه سال جاری راه اندازی شود.

وی در ادامه به پروژه مترو قم اشاره و اضافه کرد: زیرساخت این طرح آماده شده و با جدیت در حال پیگیری هستیم و امیدواریم فاز میدان کشاورز تا میدان مطهری برای تست گرم به زودی راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 557 شکایت از دستگاه های استان در سازمان بازرسی

ثبت 557 شکایت از دستگاه های استان در سازمان بازرسی