مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 18:202021-06-27حوادث

تقدیر حناچی از تلاش آتش نشانان در حادثه پالایشگا هتهران


آتش نشانان در حادثه پالایشگاه شهید تندگویان مهارت و توان بالای خود را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پیروز حناچی روز یکشنبه در مراسم تقدیر از عوامل شرکت کننده در عملیات اطفای حریق پالایشگاه تهران افزود: حادثه ای که 25 روز پیش رخ داد، در محدوده عملیات ما نبود، اما هم بنا به استمداد و هم ماموریت سازمانی که از وظایف خود می دانیم در لحظات اولیه آتش نشانان در منطقه حاضر شدند.

وی یادآورشد: آموزش ها و تجهیزات زمانی تاثیر دارد که افراد در برابر حادثه قرار گیرند و آن را تبدیل به تجربه کنند، بطوریکه پس از حادثه پلاسکو تجهیزات پیشرفته ای خریداری شد، ولی شرایط استفاده از آن ها فراهم نشده بود که آتش سوزی پالایشگاه این فرصت را ایجاد کرد تا تکنسین ها یک تجربه دیگر را به اندوخته های خود اضافه کنند.

شهردار تهران گفت: در اطفای حریق پالایشگاه لحظات طلایی بود که اگر از کنترل خارج می شد نمی توانستیم خسارت را به حداقل برسانیم و از طرفی ما از افراد ماهر و متخصص در این حادثه بهره گرفتیم.

وی با بیان اینکه آتش نشانی تهران این افتخار را دارد که در حوادث مختلف خارج از محدوده خود نیز حاضر است، اظهارداشت: سیل، زلزله و آتش سوزی بحران های شناخته شده ما در تهران است و باید به طور مداوم مانور و آمادگی برای رویاویی با آن ها را داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر حناچی از تلاش آتش نشانان در حادثه پالایشگا هتهران

تقدیر حناچی از تلاش آتش نشانان در حادثه پالایشگا هتهران