مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-27اجتماعي

اعتراض دانشجویان ایذه ای به بحران زباله در این شهر+عکس


دانشجویان بسیجی ایذه ای نسبت به انتقال سایت زباله این شهر به مجاورت یکی از محله های شهر و تهدید خطر سلامت عمومی و همچنین انباشت زباله ها در سطح شهر دست به اعتراض زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سال 1398 پس از تعلیق شهردار ایذه و وجود مشکلاتی که در سایت پسماند شهری این شهر وجود داشت، اهالی روستاهای راسفند و نوترکی در اعتراض به ادامه دفن زباله ها در این منطقه دست به اعتراض زده و اقدام به بستن جاده کردند.

این اعتراض باعث از دست رفتن فرصت وجود سایت پسماند شهری ایذه و در نهایت انتقال موقت و دو ماهه زباله ها به مکانی موسوم به کوره های حاشیه بهشت زهرا و در مجاورت قنات های قدیمی شهر ایذه شد.

با توجه به اینکه یکی از پرجمعیت ترین و محروم ترین محلات شهر ایذه در مجاورت این زباله ها و سایت موقت وجود دارد، دیری نگذشت که با بو و دود حاصل از آن شاهد آغاز اعتراضات اهالی این محله و سایر شهروندان ایذه ای به دلیل خطراتی که برای سلامت عموم شهروندان و مراجعه کنندگان به قبرستان بهشت زهرای این شهر بودیم.

با این حال بازگشت شهردار و جلسات مکرر استاندای، فرمانداری، پسماند شهری، بحران و.

نیز پاسخی نداد و در نبود مکانی جدید برای دفن زباله های شهری و ادامه یافتن انتقال زباله ها به حاشیه شهر و درون یکی از محلات اعتراضات به اوج خود رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض دانشجویان ایذه ای به بحران زباله در این شهر+عکس

اعتراض دانشجویان ایذه ای به بحران زباله در این شهر+عکس