مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-27بين الملل

خشم ملی گراهای چینی از آرام شدن لحن مقامات


دیپلمات های چینی بالغ بر یک سال به خشم علیه غرب دامن زده اند اما همچنان که به آنها گفته شده که لحنشان را تخفیف دهند با یک منبع غیرمنتظره مخالفت علیه خود یعنی ملی گرایان داخلی مواجه شده اند.

- "دیپلمات های چینی بالغ بر یک سال به خشم علیه غرب دامن زده اند اما همچنان که به آنها گفته شده که لحنشان را تخفیف دهند با یک منبع غیرمنتظره مخالفت علیه خود یعنی ملی گرایان داخلی مواجه شده اند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پکن که در سالهای اخیر از بابت مسائل مختلف اعم از مسائل حقوق بشری تا مقصر خوانده شدن از بابت همه گیری کووید-19 مورد هجمه قرار گرفته، یک گروه دیپلمات جدید را که به گرگ جنگنده مشهور شده اند، به کار گرفته است-لغتی محبوب نزد ملی گرایان جنگجو برگرفته شده از یک فیلم چینی.

سخنگوها و مقامهای وزارت خارجه چین در خارج از این کشور یک لحن خشمگینانه و پرخاش آمیز را به جهت دفاع صریح از این کشور تحت رهبری حزب کمونیست و حتی دامن زدن به تئوری های توطئه یا توهین علنی به همتایان خارجی در پیش گرفتند.

اما ماه جاری میلادی، شی جینپینگ، رییس جمهور چین در اتفاقی که همچون یک چرخش است، از رهبران سیاسی ارشد خواست تا به پروراندن یک وجهه بین المللی قابل اعتماد، قابل تحسین و قابل احترام با هدف بهبود قدرت نرم چین کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم ملی گراهای چینی از آرام شدن لحن مقامات

خشم ملی گراهای چینی از آرام شدن لحن مقامات