مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-27اجتماعي

68 درصد معتادان زنجانی تریاک مصرف می کنند


سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: 68 درصد معتادان زنجانی تریاک مصرف می کنند و پس از این ماده مخدر، شیشه بیشترین مصرف را داراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در بحث پیشگیری از اعتیاد اقدامات بسیاری توسط بهزیستی انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه اداره کل بهزیستی استان از طریق اجرای برنامه های آگاه سازی برنامه هایی را اجرا کرده است، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین ارائه خدمات در این بخش از اقدامات بهزیستی بوده است.

وی از توانمندسازی گروه های محلی و امور فرهنگی و رفاهی خبر داد و افزود: هم اکنون 100 هزار نفر تحت پوشش برنامه های پیشگیری اداره کل هستند.

محمدی قیداری گفت: برنامه های بهزیستی شامل اجرای کارزار رسانه ای، نصب پوستر و بنر، چاپ و تکثیر برگه های اطلاع رسانی، هماهنگی با پایانه های اتوبوسرانی، هماهنگی با صدا و سیما، تهیه کلیپ و موشن گرافی، اجرای برنامه های آموزشی در هشت محیط آموزشی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه باید در همه جوانب برای این بحث برنامه داشته باشیم، بیان کرد: مراکز ترک اعتیاد در استان زیاد است و ارائه خدمات مشاوره و پزشکی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 درصد معتادان زنجانی تریاک مصرف می کنند

68 درصد معتادان زنجانی تریاک مصرف می کنند