مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 07:102021-06-27فرهنگي

وداع سینمایی «تارانتینو» با نسخه جدید «سگ های انباری»


«کوئنتین تارانتینو» نویسنده و کارگردان آمریکایی برنده اسکار اعلام کرد که در حال حاضر ساخت نسخه جدید فیلم «سگ های انباری» را به عنوان دهمین و آخرین فیلم بلند سینمایی اش در نظر دارد.

- کوئنتین تارانتینو نویسنده و کارگردان آمریکایی برنده اسکار اعلام کرد که در حال حاضر ساخت نسخه جدید فیلم سگ های انباری را به عنوان دهمین و آخرین فیلم بلند سینمایی اش در نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، تارانتینو که به عنوان مهمان در برنامه تلویزیونی پخش زنده با بیل مار در شبکه HBO حضور یافته بود عنوان کرد که همچنان معتقد است که فیلم بعدش اش که دهمین ساخته بلند این کارگردان 58 ساله است، آخرین پروژه سینمایی او خواهد بود.

او با اشاره به این که هم اکنون در مقطعی از فعالیت هنری خود قرار دارد که بر اساس تاریخ سینما بهتر است پس از ساخت دهمین فیلمش بازنشسته شود، گفت: به عنوان مثال، اگر دان سیگل پس از ساخت فیلم فرار از آلکاترا دیگر فیلم نساخته بود ، چقدر پایان کاری فوق العاده ای رقم زده بود.

در ادامه بیل مار گفت: این احمقانه است که کارگردانی که فیلم داستان عامه پسند را در کارنامه دارد بخواهد از طول مدت فعالیت سینمایی اش را بر اساس دیگر کارگردانان تنظیم کند و به کلینت ایستوود اشاره کرد که در سن 91 سالگی همچنان به ساخت فیلم های موفق ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع سینمایی «تارانتینو» با نسخه جدید «سگ های انباری»

وداع سینمایی «تارانتینو» با نسخه جدید «سگ های انباری»