مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-27سياسي

وفاق عمیق بین رییسی و قالیباف وجود دارد/ مجلس و دولت هم افزایی کنند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک وفاق و صداقت عمیق و باطنی بین رییس و قالیباف وجود دارد و بنده گواهی می دهم که به هیچ وجه تاکتیکی و ظاهری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر انتخابات اثر کرده و در ایران هم درصدی از مردم در هر صورت احتیاط کرده و شرکت نکرده اند و با این حال حدود 50 درصد مردم حضور بیابند این خودش برای همه دنیا پیام دارد.

حدادعادل با اشاره به انتخابات اخیر در فرانسه تصریح کرد: فرانسه ای که از انقلاب کبیر فرانسه تا امروز پرچمدار دموکراسی است و آنها دموکراسی را یاد امریکایی ها دادند، حالا 68 درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت نکرده اند ولی در ایران با این فشارها حدود 50 درصد شرکت کرده اند.

انتخابات 28 خرداد نقشه سیاسی کشور را تغییر داد وی با بیان اینکه این انتخابات نقشه سیاسی داخلی کشور را تغییر داد، گفت: باید آرایش سیاسی داخل کشور بازتعریف شود و تصوراتی که ما از خرداد 76 تا امروز داشتیم برای بانیان خود خرداد 76 هم فروریخت و این روزها همه از اتفاق پیش آمده مبهوت هستند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن اشاره به اینکه حس می کنم روز دیگری فرا رسیده و باید معنای آن را درک کنیم که چه اتفاقی افتاده که با اینهمه تبلیغات و هنجارشکنی مردم آمدند و حضور پیدا کردند و رای درستی هم دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاق عمیق بین رییسی و قالیباف وجود دارد/ مجلس و دولت هم افزایی کنند

وفاق عمیق بین رییسی و قالیباف وجود دارد/ مجلس و دولت هم افزایی کنند