مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-27اقتصادي

تکمیل پروژه شهر آفتاب سبب افزایش جذابیت برای برگزاری نمایشگاه ها خواهد شد


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش لایحه « اعطای مجوز جهت انعقاد قرارداد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب» گفت: - رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش لایحه اعطای مجوز جهت انعقاد قرارداد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: امیدواریم تکمیل پروژه شهر آفتاب سبب شود جذابیت لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح ملی و بین المللی را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان ارائه گزارش لایحه اعطای مجوز جهت انعقاد قرارداد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: شهرداری جهت انعقاد و تکمیل پروژه شهر آفتاب، برای اینکه این مجموعه فعال شود، پروژه های مختلفی را پیشنهاد کرده است.

این نمایشگاه عظیم در جنوب شهر تهران علیرغم اهمیت اما نیمه کاره تحویل شورای پنجم شد؛ به نحوی که قبل از شورای پنجم تنها یک نمایشگاه بزرگ کتاب در آن برگزار شده بود که با بارش باران همان موقع هم برایش مشکلات جدی ایجاد شد.

وی افزود: شهرداری پیشنهاد اجرای پروژه ها و سرمایه گذاری های مختلفی از جمله استفاده از فضاهای تجاری به صورت مشارکتی و کاربری های مختلف ارائه شده و قدرالسهم شهرداری زمین و مجوز و پروانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه شهر آفتاب سبب افزایش جذابیت برای برگزاری نمایشگاه ها خواهد شد

تکمیل پروژه شهر آفتاب سبب افزایش جذابیت برای برگزاری نمایشگاه ها خواهد شد