مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-27سياسي

مشارکت 90 مبلغ بومی و غیر بومی در اجرای طرح «نشاط معنوی»


معاون فرهنیگی اوقاف گیلان با اشاره به اجرای طرح «نشاط معنوی» در بقاع متبرکه استان، گفت: 90 مبلغ بومی و غیر بومی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

- ، حجت الاسلام سجاد کاظمی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح ویژه غنی سازی اوقاف فراغت، اظهار کرد: در همین راستا 120 بقعه متبرکه گیلان میزبان اجرای طرح نشاط معنوی هستند.

وی با بیان اینکه از طرح از 10 تیر ماه آغاز و تا 14 مرداد ادامه دارد، گفت: مخاطب طرح نشاط معنوی دختران و پسران دانش آموز از رده سنی 8 الی 18 سال هستند.

کاظمی پور هدف از برگزاری این طرح را تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از ابزارهای روز و روش های جذاب و نو همچون ظرفیت فضای مجازی و ارتباط گیری مؤثر عنوان کرد.

وی ادامه داد: زمینه سازی تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و مهارت افزایی و توانمند سازی دانش آموزان در کلاس های نشاط معنوی در این طرح دنبال می شود.

معاون فرهنگی اوقاف گیلان در ادامه با اشاره به برگزاری حضوری و مجازی این طرح، اضافه کرد: در روش حضوری پروتکل های بهداشتی رعایت و کلاس ها در داخل بقاع متبرکه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 90 مبلغ بومی و غیر بومی در اجرای طرح «نشاط معنوی»

مشارکت 90 مبلغ بومی و غیر بومی در اجرای طرح «نشاط معنوی»