مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-27اجتماعي

آغاز سنجش سلامت نوآموزان کرمانشاهی از امروز


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه های سنجش سلامت استان از امروز(ششم تیر)خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه های سنجش سلامت استان از امروز(ششم تیر)خبر داد.

مجید یزدان پناه در آیین افتتاح پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی، در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی 23 پایگاه ثابت، 13 پایگاه سیار و یک پایگاه تخصصی برای سنجش سلامت نوآموزان استان، اظهار کرد: این پایگاه ها بر اساس نوبت های از قبل اعلام شده از امروز (ششم تیر) کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی را انجام خواهند داد.

یزدان پناه با اشاره به ادامه دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه های سنجش سلامت استان تا پایان مرداد، ادامه داد: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید بیش از 33 هزار نوآموز کلاس اولی راهی مدارس استان شوند که بجز پنج هزار نفری که سال گذشته در ارزیابی های سنجش سلامت شرکت کرده اند و نیازی به مراجعه مجدد ندارند، مابقی کلاس اولی ها باید برای انجام کارهای مرتبط با سنجش سلامت بر اساس نوبت های از قبل اعلام شده به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت نوآموزان کرمانشاهی از امروز

آغاز سنجش سلامت نوآموزان کرمانشاهی از امروز