مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-27سياسي

هیچ گونه حمایتی از راهنمایان گردشگری صورت نگرفته است


عضو انجمن راهنمایان گردشگری خراسان رضوی گفت: علاوه بر اینکه هیچ حمایتی از راهنمایان گردشگری در مدت شیوع کرونا صورت نگرفته باید گفت که هیچ تسهیلاتی نیز به فعالین این حوزه پرداخت نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو انجمن راهنمایان گردشگری خراسان رضوی گفت: علاوه بر اینکه هیچ حمایتی از راهنمایان گردشگری در مدت شیوع کرونا صورت نگرفته باید گفت که هیچ تسهیلاتی نیز به فعالین این حوزه پرداخت نشده است.

محسن مکرم درگفت وگو با ایسنا در خصوص مسائل و مشکلات راهنمایان گردشگری در روزهای کرونایی اظهار کرد: به هیچ عنوان کسب وکار گردشگری رونق نگرفته و برنامه کار راهنمایان گردشگری به کل تعطیل شده است.

وی ادامه داد: بنا به سابقه طولانی که در امر راهنمای گردشگری داشتم، در این روزها از اواخر سال 98 و مقارن با شیوع کرونا هیچ توری از جانب آژانس های صاحب نام در سطح استان به من پیشنهاد نشد و تنها برخی از همکاران توانستند معدود تورهایی در قالب تورهای طبیعت گردی اجرا کنند.

این راهنمای گردشگری خاطرنشان کرد: وضعیت اشتغالی راهنمایان گردشگری در روزهای کرونایی به قدری با مشکل رو به رو بود که برای آژانس های مسافرتی نیز امکان پرداخت دستمزد این افراد طبق ضوابط کانون راهنمایان گردشگری وجود نداشت و آن ها سعی داشتند با پایین آوردن میزان دستمزد یا استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه حمایتی از راهنمایان گردشگری صورت نگرفته است

هیچ گونه حمایتی از راهنمایان گردشگری صورت نگرفته است