مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:502021-06-26اقتصادي

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قزوین


مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: طی فروردین و اردیبهشت سال جاری 251 نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان حدود 2 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: طی فروردین و اردیبهشت سال جاری 251 نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان حدود 2 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.

امیر خوش نیّت با اشاره به ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قزوین، تصریح کرد: یکی از اهداف تأسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان فارغ از بروکراسی بانکی و با در نظر گرفتن شرایط و مشکلات مددجویان است.

وی افزود: در میان خانواده های تحت حمایت افرادی هستند که مشکلات عدیده ای دارند به طوری که حتی تأمین وثیقه و ضمانت نیز برایشان مقدور نیست، این امر در تحقیقات و بررسی های مختلف میدانی مددکاران احصاء شده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین بیان کرد: صندوق امداد ولایت تلاش می کند تسهیلات را طی فرآیند و ضوابط بانکی تعریف شده در این صندوق به مددجویان پرداخت کند، برای مددجویان دارای شرایط خاص نیز این تسهیلات با مقادیر و متناسب با شرایط آنان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قزوین

پرداخت 2 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد قزوین