مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 17:052021-06-26سياسي

انتخابات 1400 از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید


عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب گفت: انتخابات 1400 از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید؛ آتشی که فضای مجاز بیگانگان چندین ماه قبل علیه انتخابات و انقلاب شبانه روز تلاش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان حجت الاسلام احمد سالک عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی شورای شهر و ریاست جمهوری مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان اظهار داشت: گرما و سرمای شدید انسان های انقلابی را از پای در نمی آورد و در کنار شهدا به امام علی می گوییم این افراد از سرما و گرما نترسیدند و برای دفاع از انقلاب ایستادند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: امشب شب ترور آیت الله خامنه ای است و کسی که این ترور را انجام داد درحال حاضر در قلب اسراییل وجود دارد، شب 7 تیر و به شهادت رسیدن شهید بهشتی و 72 یارشان که عدهای از آن ها از اصفهانی هستند نزدیک است و سالگرد شهادت شان را گرامی می داریم.

وی بیان داشت: پیروزی نیروهای انقلاب مصادف با این ایام شده است و مجمع نیروهای انقلاب با تمام تلاش شان در یک فرایند به 13 نفر از اشخاص خوب رسیده اند و لیست طلایی آن ها شؤرای اسلامی شهر را رقم زد.

سالک خاطرنشان کرد: امیدوارم این 13 نفر در این جلسه دقت کنند که در جمع شهدا هستند و میثاق ببندند خدمت کنند و با تدبیر و مدیریت مدبرانه جامعه اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید

انتخابات 1400 از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید