مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-26سياسي

26 درصد صندوق های انتخابات شورای شهر آبادان بازشماری می شود


فرماندار آبادان لحظاتی پیش بر رسیدگی به همه اعتراضات دریافتی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: بازشماری 26 درصد صندوق ها نهایی شد.

- ، سید زین العابدین موسوی عصر امروز شنبه از رسیدگی به همه اعتراضات دریافتی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر خبر داد و اظهار کرد: امروز یک جلسه 6 ساعته به طور مشترک میان هیئت های اجرایی و نظارت برگزار و با بررسی و بحث پیرامون بازشماری صندوق های مورد اعتراض، بازشماری 26 درصد از کل صندوق ها نهایی شد.

وی افزود :6 گروه متشکل و مرکب از هیئت های اجرایی - نظارت و بازرسی با حضور نمایندگان دادستان و اداره اطلاعات و دعوت از امام جمعه در همین خصوص تشکیل شده که کار بازشماری را با حضور نمایندگان انجام می دهند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه حتی از منتخبان اعلام شده نیز دعوت شده تا بر بازشماری نظارت کنند تا هیچ شبهه ای مطرح نباشد، تأکید کرد: ساعت 17 امروز کار بازشماری صندوق ها انجام خواهد شد و نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می شود.

موسوی تأکید کرد: یکی از مهم ترین ابعاد صیانت از آرای مردم رسیدگی به اعتراضات است و پس از مطابقت صورت جلسات، بازشماری با صورت جلسات اصلی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد که پس از اتمام کار نتایج به مردم آبادان اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 درصد صندوق های انتخابات شورای شهر آبادان بازشماری می شود

26 درصد صندوق های انتخابات شورای شهر آبادان بازشماری می شود