مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:002021-06-26اجتماعي

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان ازفردا درکرمانشاه


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از فردا یکشنبه 6 تیرماه 1400 در این استان خبر داد.

- اظهار کرد: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش و مراکز جامع خدمات سلامت استان کرمانشاه از فردا یکشنبه 6 تیرماه 1400 آغاز می شود.

وی افزود: این طرح با هدف جای دهی درست در نظام آموزشی و مداخلات به هنگام در امر غربالگری سلامت نوآموزان در 23 پایگاه ها ثابت و 13 پایگاه سیار استان کرمانشاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش اجرا می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: والدین پس از ثبت نام اولیه نوآموز خود در مدرسه نسبت به نوبت دهی در پایگاه سنجش سلامت نزدیک محل سکونت خود اقدام و در تاریخ مقرر در پایگاه حضور پیدا کنند.

شکیبا با بیان اینکه نوآموزان در پایگاه های سنجش سلامت از نظر بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد سنجش و غربالگری قرار می گیرند، تصریح کرد: معاینات پزشکی توسط پزشکان مراکز جامع خدمات سلامت معرفی شده انجام و پس از تأیید، نوآموز برای ثبت نام نهایی به مدرسه موردنظر خود مراجعه می کند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری بوده و یا مبتلای قطعی باشد، باید مدیر یا منشی پایگاه سنجش را به صورت تلفنی در جریان گذاشته و پس از پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان ازفردا درکرمانشاه

آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان ازفردا درکرمانشاه