مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-26اقتصادي

ضایعات الکترونیکی ربات می شود


رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 9 اصفهان گفت: اداره فرهنگی منطقه 9 با همکاری اداره خدمات شهری جشنواره ساخت ربات و سازه های کاربردی و تزیینی با ضایعات الکترونیکی را برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 9 اصفهان گفت: اداره فرهنگی منطقه 9 با همکاری اداره خدمات شهری جشنواره ساخت ربات و سازه های کاربردی و تزیینی با ضایعات الکترونیکی را برگزار می کند.

محمد نصری اظهار کرد: ارمغان ناخواسته زندگی مدرن برای بشر، پدیده ای است که پیامد تولید محصولات گوناگون در کشورهای توسعه یافته و صادرات آنها به کشورهای توسعه نیافته است و در نتیجه، باقی ماندن محصولاتی که عمدتاً عمر آنها پایان یافته هزینه بیشتری از تولید آن دارد که یکی از انواع این پسماندها، ضایعات حاصل از دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی است.

وی افزود: پسماندهای الکترونیکی معمولاً بدون استفاده در طبیعت رها می شود و آلودگی زیست محیطی زیادی به بار می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 9 اصفهان ادامه داد: بر اساس تشکیل اتاق فکری در همین راستا، مقرر شد برنامه ای برگزار کنیم تا شهروندان متوجه شوند که پسماند الکترونیکی نباید در طبیعت رها شود چون قابل بازیافت نیست و طبق استانداردهای بین المللی باید در کوره های زبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضایعات الکترونیکی ربات می شود

ضایعات الکترونیکی ربات می شود