مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-26سياسي

دشمن با سرمایه گذاری در حوزه مواد مخدر به دنبال آلوده کردن جوانان است


فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه آموزش مقدمه پیشگیری است، گفت: باید با تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم سیاست گذاری های لازم صورت گیرد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه آموزش مقدمه پیشگیری است، گفت: باید با تهیه و تدوین برنامه های آموزشی نسبت به آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم سیاست گذاری های لازم صورت گیرد.

احسان قنبری شنبه 5تیر، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار، بیان کرد: دشمن با سرمایه گذاری زیادی در این حوزه، به دنبال آلوده کردن جوانان و خانواده هاست و مسئولین و خانواده ها باید نسبت به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نقاط آسیب دیده و در معرض خطر روستایی و شهری باید شناسایی شود و به منظور بهبودی افراد و جلوگیری از گسترش آن آموزش های لازم به افراد و اقشار مختلف جامعه در رأس برنامه های پیشگیری از گرایش موادمخدر دستگاه های مرتبط باشد.

در ادامه دبیر هماهنگی شورای مواد مخدر استان همدان ضمن تقدیر از گزارشات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار، گفت: شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر این شهرستان گام های مؤثری در راستای کاهش مسائل و مشکلات موجود این حوزه برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با سرمایه گذاری در حوزه مواد مخدر به دنبال آلوده کردن جوانان است

دشمن با سرمایه گذاری در حوزه مواد مخدر به دنبال آلوده کردن جوانان است