مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-26بين الملل

سالروز اسارت «گلعاد شالیت»؛ هنوز دست مقاومت در تبادل اسرا پُر است


جنبش حماس در سالروز به اسارت گرفتن «گلعاد شالیت» نظامی صهیونیست که با بیش از هزار اسیر فلسطینی مبادله شد، تاکید کرد که هنوز دستانش در پرونده مبادله اسرا با رژیم صهیونیست پر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت 15 سال از عملیات به اسارت گرفتن گلعاد شالیت در 25 ژوئن 2006، جنبش در گزارشی با این مضمون به مناسبت سالروز به اسارت گرفتن شالیت، نوشت: به اعتقاد مروان عیسی  معاون محمد الضیف فرمانده کل کتائب القسام در هفتم ماه ژوئن  جاری گفته بود که مقاومت فلسطین برای موفقیت اجرای یک سند شرافت مندانه برای مبادله اسرای، برگه های زیادی برای چانه زنی دارد.

پرونده اسرای فلسطینی و آزادسازی آنها از زندانهای اشغالگر اسراییلی اهمیت ویژه ای برای جنبش حماس دارد و مروان عیسی نیز تاکید کرد که این پرونده در حال حاضر، مهمترین پرونده بر روی فرماندهی القسام است.

عملیات به اسارت گرفتن شالیت یک تحول بزرگ در توانمندی های نظامی، امنیتی و میدانی مقاومت فلسطین به شمار می آید زیرا یگان در سایه  القسام، پس از اسارت این نظامی صهیونیست، توانست به مدت پنج سال وی را مخفی کند و شکست بزرگی را برای سرویس های امنیتی و اطلاعاتی اشغالگران که نتوانستند در این مدت مکان اختفای این نظامی را بیابند رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز اسارت «گلعاد شالیت»؛ هنوز دست مقاومت در تبادل اسرا پُر است

سالروز اسارت «گلعاد شالیت»؛ هنوز دست مقاومت در تبادل اسرا پُر است