مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 23:002021-06-25ورزشي

کمیته اخلاق فوتبال در محاق!/ آقای عزیزی خادم به شعارهایت عمل کن


بعد از عملکرد مستقل و آرای قاطع کمیته اخلاق در دوران ریاست مرتضی تورک که رنگ و بوی عدالت به خود داشت، مسئولان وقت فدراسیون فوتبال با مهره چینی، - کمیته اخلاق فوتبال در محاق!/ آقای عزیزی خادم به شعارهایت عمل کن بعد از عملکرد مستقل و آرای قاطع کمیته اخلاق در دوران ریاست مرتضی تورک که رنگ و بوی عدالت به خود داشت، مسئولان وقت فدراسیون فوتبال با مهره چینی، این کمیته را از مدت ها قبل در حالت انفعال و بی خبری برده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، مسئولیت تصمیم گیری برای کمیته های قضایی به اعضای مجمع این فدراسیون واگذار شده اما با گذشت حدود 4 ماه از ریاست عزیزی خادم، هنوز تصمیمی برای سروسامان بخشیدن به بخش نظارتی فوتبال ایران گرفته نشده است.

این انفعال و بی برنامگی در این بخش، در شرایطی است که مسابقات باشگاهی فوتبال ایران در لیگ های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش و مردان در مقاطع حساسی به سر می برند و کمابیش اخبار مختلفی به صورت غیر رسمی از برخی مسابقات مبنی بر زد و بندها برای تغییر سرنوشت و درآمدزایی نامشروع به گوش می رود.

یکی از بخش های مهم در مدیریت این مسائل و رسیدگی به تخلفات احتمالی از جمله مسائل پشت پرده فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال است که مدت هاست به حالت تعطیلی درآمده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته اخلاق فوتبال در محاق!/ آقای عزیزی خادم به شعارهایت عمل کن

کمیته اخلاق فوتبال در محاق!/ آقای عزیزی خادم به شعارهایت عمل کن