مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-25بين الملل

آلمان استفاده از پرچم و نماد جنبش حماس را ممنوع کرد


همزمان با تشدید فشارها علیه فعالیت حامیان گروه های مقاومت اسلامی در غرب، آلمان رسما استفاده از پرچم و نماد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ممنوع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت بیش از یک سال از اقدام برلین در تروریستی خواندن جنبش حزب الله ، در قانون یادشده استفاده پرچم ها و نمادهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خاک آلمان به طور کلی ممنوع شده است.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که پرچم ها و سمبل های حماس اخیرا در سطح گسترده ای از خاک آلمان به ویژه در جریان تظاهرات اخیر علیه اشغالگران اسراییلی به اهتزاز در آمد.

پیش از این، تورستن فِرِی یکی از رهبران حزب اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان در دفاع از این اقدام علیه مقاومت فلسطین، حماس را تروریستی خوانده بود و خواستار دفاع از شهروندان یهودی شده بود.

او در گفت و گو با یکی از روزنامه های آلمانی گفته بود: ما نمی خواهیم پرچم های سازمان های تروریستی در خاک آلمان به اهتزاز در بیایند.

تصویب (ممنوع کردن اهتزاز پرچم حماس در اماکن عمومی آلمان) به طور واضح نشاندهنده حمایت از شهروندان یهودی مان است .

تحرکات تازه برلین برای تشدید ضدیت با گروه های مقاومت اسلامی در شرایطی انجام شده که در جریان جنگ 12 روزه علیه نوار غزه و همزمان با افزایش حمایت افکار عمومی کشورهای مختلف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان استفاده از پرچم و نماد جنبش حماس را ممنوع کرد

آلمان استفاده از پرچم و نماد جنبش حماس را ممنوع کرد