مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:102021-06-24سياسي

تحویل 330 تخت بیمارستان اکباتان طی چند ماه آینده


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری پروژه بیمارستان اکباتان در همدان خبر داد و گفت: در چند ماه آینده 330 تخت بیمارستان در این مرکز در حال ساخت تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان همدان اظهار کرد: پیروزی بزرگ ملت ایران در حالی شکل گرفت که دنیای با بیان اینکه در حال حاضر کار همدان پرقدرت پیش می رود و پروژه های بزرگی در حال انجام است تأکید کرد: در بیمارستان اکباتان همدان 250 نفر کار می کنند و هفته آینده  این میزان به 410 نفر می رسد تا 330 تخت را در چند ماه آینده تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه کار در پروژه مرکز سرطان غرب کشور نیز پیش می رود و پروژه های دیگری هم تعریف شده است گفت: همه مردم آمدند به جمهوری اسلامی رای دادند و ما موظف هستیم برای آنها شغل و امکانات فراهم کنیم.

حاجی بابایی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات افزود: همه صادقانه کار کردند و مردم را به میدان آوردند، این مهم با تلاش شبانه روزی میسر شد.

وی با اشاره به اینکه مردم زیر خمپاره ها و موشک های تبلیغاتی دشمن و منافقان رای دادند گفت: از تمام کسانی که در روز 28 خرداد پای صندوق های رای آمدند، تشکر می کنیم که نگذاشتند دشمن پیروز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 330 تخت بیمارستان اکباتان طی چند ماه آینده

تحویل 330 تخت بیمارستان اکباتان طی چند ماه آینده