مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:502021-06-24فرهنگي

2 پیام تسلیت برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا


«مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیرمسئول خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)» و «سازمان انتشارات جهاددانشگاهی» پیام های تسلیتی برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه وازگونی اتوبوس منتشر کردند.

- مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیرمسئول خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و سازمان انتشارات جهاددانشگاهی پیام های تسلیتی برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در سانحه وازگونی اتوبوس منتشر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام تسلیت ایوب دهقانکار، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیرمسئول خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) برای درگذشت مهشاد کریمی - خبرنگار ایسنا - و ریحانه یاسینی - خبرنگار ایرنا - آمده است: بنا بود راویان رنج های محیط زیست در تازه ترین مجاهدت خود این بار پیام آور شادی باشند و از تولدی دوباره بگویند؛ اما حادثه ای شوم جامعه را به داغ دو تن از این راویان نشاند، شاید اشک های ما در سوگ شان مرهمی بر زخم های دریاچه باشد.

به جامعه خبری کشور و خانواده های داغدار آن دو عزیز تسلیت گفته و برای آنان از حضرت حق، طلب صبر دارم.

روحشان شاد و یادشان گرامی همچنین در پیام تسلیت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برای درگذشت این دو خبرنگار حوزه محیط زیست آمده است: و أنّ إلی ربک المنتهی با کمال تأسف و تأثر درگذشت همکار ارجمند خانم مهشاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پیام تسلیت برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

2 پیام تسلیت برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا