موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-23ورزشي

شهرداری هگمتانه در یک قدمی تاریخ سازی


تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب نتایج درخشان در یک قدمی تاریخ سازی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

- -گروه استان ها: یکی از دلایل موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان قانونمند بودن و ساختار مدیریتی آن است و افرادی که خارج از این ساختار هستند نمی توانند تصمیمات لحظه ای برای آن بگیرند همچنین شهرداری را می توان یکی از بی حاشیه ترین تیم در فوتبال کشور دانست.

در این فصل نیز با رویکرد درست شکل گرفته، یکی از مربیان کارکشته و با تجربه فوتبال همدان که آخرین موفقیت فوتبال همدان نیز در سال 91 با سرمربیگری وی رقم خورده بود به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معرفی شد.

رضا طلایی منش را می توان با قطعیت بهترین مربی همدان دانست، مربی ای که سابقه صعود به لیگ دسته اول را با تیم فوتبال الوند که تاریخ آن نیز به شهرداری همدان بازمی گردد در کارنامه دارد.

طلایی منش همواره در دوران مربیگری خود ثابت کرده که اعتماد و علاقه زیادی در به کارگیری از بازیکنان بومی دارد و با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرداری همدان نیز پرچمدار بومی گرایی در فوتبال همدان نیز است، بستر مناسبی برای این مربی فراهم شد.

بیش از 80 درصد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان را بازیکنان بومی در این فصل تشکیل داده اند همچنین کادر طلایی منش تشکیل شده از مجید بیگم جانی، مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری هگمتانه در یک قدمی تاریخ سازی

شهرداری هگمتانه در یک قدمی تاریخ سازی