مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:252021-06-23اقتصادي

درماندگی دولت تدبیر در «چم گنجشکی» یاسوج/تنش آبی میراثی برای دولت آینده


در یاسوج که باید به عنوان پیشانی و مرکز ثقل استان همه زیرساخت های آن آماده و مهیا باشد متاسفانه همچنان پروژه های زیادی راکد مانده اند و مردم مرکز استان را حسرت به دل کرده است که یکی از آن ها تصفیه خانه اضطراری آب این شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمین پروژه های نیمه تمام و زخمی است که بنا به گفته مسئولان اکنون بیش از 2 هزار پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف استان وجود دارد از قلعه رییسی و دیشموک گرفته که مردمان آن هنوز چشم به راه افتتاح تنها چند کیلومتر راه مواصلاتی هستند تا کهگیلویه و بهمیی چنین پروژه هایی دل مردم را خون کرده است.

در یاسوج که باید به عنوان پیشانی و مرکز ثقل استان همه زیرساخت های آن آماده و مهیا باشد متاسفانه همچنان پروژه های زیادی راکد مانده اند و مردم مرکز استان را حسرت به دل کرده است.

اگر نگاهی به سایر مراکز استان در کشور داشته باشیم و مراکز استانهای هم وزن و هم اندازه با شهر یاسوج را بنگریم در خواهیم یافت که چه ظلمی به این شهر شدند داستان کم کاری ها در همه دوره ها بوده اما در دوره هشت ساله کنونی دولت تدبیر و امید بسیاری از پروژه ها که از دولت قبل به این دولت واگذار شده هنوز در همان وضعیت اولیه قرار دارند  .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درماندگی دولت تدبیر در «چم گنجشکی» یاسوج/تنش آبی میراثی برای دولت آینده

درماندگی دولت تدبیر در «چم گنجشکی» یاسوج/تنش آبی میراثی برای دولت آینده