مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-23سياسي

خاطرات والدین شهدا اسناد تاریخی محسوب می شوند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: خوانش شفاهی والدین شهدا از حماسه ها و ایثار فرزندان شهیدشان به عنوان یک سند افتخار برای دوران دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان نصرالله، محمد و رضا جنیدی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهر پیشوا، با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) و با ادای احترام به مقام ام الشهدای دوران دفاع مقدس گفت: پدران و مادران شهدا مایه عزت کشور و دنباله روی آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب هستند و امروز نیز با حمایت از ولایت همچنان استوار در مسیر دفاع از عزت و اقتدار کشور گام برمی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه خوانش شفاهی والدین شهدا از حماسه ها و ایثار فرزندان شهیدشان به عنوان یک سند افتخار برای دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: روایت شما از سیره اخلاقی و رفتاری شهید، حقیقتی ناب و روشن از شهداست و می تواند به عنوان یک سند مرجع در تاریخ دفاع مقدس مورد استناد پژوهشگران حوزه جنگ و حماسه قرار گیرد.

حاجیه خانم جعفری جنیدی در این دیدار با بیان اینکه همچنان در طول سال های پس از دفاع مقدس، استوار در مسیر انقلاب ایستاده ایم، بر حرکت در مسیر آرمان های انقلاب و ولایت پذیری تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات والدین شهدا اسناد تاریخی محسوب می شوند

خاطرات والدین شهدا اسناد تاریخی محسوب می شوند