مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23حوادث

مهار آتش سوزی منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسن صمد نژاد، مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس به همراه تیم امدادی اطفاء حریق با حضور در عملیات مهار این حریق گفت: - مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس گفت: آتش سوزی در جنگل های منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردمی به طورکامل مهار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسن صمد نژاد، مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس به همراه تیم امدادی اطفاء حریق با حضور در عملیات مهار این حریق گفت: آتش سوزی که تا نیمه شب گذشته همچنان در شور آب واقع در ارتفاعات سیاخ دارنگون شهرستان شیراز شعله ور و در حال پیشروی بود در نهایت با تلاش بی وقفه نیرو های امدادی متوقف و مهار شد.

صمد نژاد افزود: این آتش سوزی از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 30 خردادماه به وقوع پیوسته است.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس اظهار داشت: تلاش گسترده نیرو های منابع طبیعی با وجود خستگی های شدید مهار آتش در دیگر نقاط این استان همچنان دوشادوش اکیپ های هنگ امداد طبیعت شهرستان شیراز و این اداره کل، محیط زیست و گروه های مردمی شهرستان در منطقه شوراب وکوه دلو ادامه داشت.

وی با اشاره به علت وقوع این حریق گفت: علت و مساحت آتش سوزی هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است، اما وزش باد شدید موجب سرایت آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز

مهار آتش سوزی منطقه شورآب سیاخ دارنگون شیراز