مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:002021-06-22فرهنگي

شنیدن یک «خاطره شاد» با سنتور/ پرواز آغاز می شود!


آلبوم «خاطره شاد» با هنرمندی تعدادی از نوازندگان شاخص موسیقی ایرانی در قالب یک اثر بداهه نوازی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم خاطره شاد با هنرمندی تعدادی از نوازندگان شاخص موسیقی ایرانی در قالب یک اثر بداهه نوازی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خاطره شاد عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که با هنرمندی پژمان حدادی نوازنده تمبک، جواد بطحایی نوازنده سنتور، مسعود حبیبی نوازنده دایره در دسترس شنوندگان قرار گرفته است.

جواد بطحایی درباره این اثر موسیقایی توضیح داده: بداهه نوازی یکی از ویژگی های مهم موسیقی شرق و به ویژه ایران است.

خلق ملودی، ریتم، جمله بندی، ایجاد نوانس ها، حالت ها، سکوت ها، محیط ارائه، احساس درونی، شنونده، زمان و مکان، تکنیک، قابلیت های اجرایی، پیشینه های موسیقایی، احساس و اندیشه عواملی هستند که به اجرایی ناآگاه می انجامد تا در زمان خود را بجویند و بیابند و بیان کنند.

عواملی که اشاره کردم همراه با صمیمیت، احترام، حسن سلوک، اخلاق و همین طور تکنیک سرشار و احساس لطیف دو دوست هنرمندم پژمان حدادی و مسعود حبیبی در خلق بداهه نوازی نقشی پر رنگ و موثر در برداشت میرعلیرضا میرعلی نقی پژوهشگر موسیقی درباره این اثر نوشته است: در موسیقی کمتر موضوعی همانند بداهه پردازی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیدن یک «خاطره شاد» با سنتور/ پرواز آغاز می شود!

شنیدن یک «خاطره شاد» با سنتور/ پرواز آغاز می شود!