مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-22فرهنگي

برگزاری جشنواره نقاشی های «20 در 20» با موضوع طبیعت در همدان


رییس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: جشنواره نقاشی های 20 در 20 با عنوان مهربان با طبیعت با مشارکت هنرمندان، دانشجویان و اساتید هنر استان در تیر و مرداد سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعیده آقاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از فراخوان برگزاری جشنواره و نمایشگاه نقاشی های 20 در 20 در همدان خبر داد و اظهار کرد: فراخوان این جشنواره همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) و روز محیط بان منتشر شده که بر اساس آن عموم علاقه مندان می توانند در جشنواره با ارائه سه اثر در تکنیک و سبک آزاد مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پیان تیر ماه 1400 است گفت: هدف از این جشنواره تقویت ارتباط عموم مردم با طبیعت به منظور حفظ آن، ارتقای فرهنگ بصری جامعه و ترویج فرهنگ خرید و فروش آثار هنری با موضوع محیط زیست و طبیعت است.

رییس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه موضوع آثار ارسالی محیط زیست، طبیعت و محیطبان است تاکید کرد: دبیرخانه جشنواره از عموم هنرمندان نقاشی در سراسر کشور درخواست می کند با زبان هنر و با نقش و رنگ از زیبایی های طبیعت، زخم ها و جایگاه آن بگویند؛ از نقشی که محیطبانان در کشور ایفا می کنند و ما نیز قصد داریم پیام آور مهربان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره نقاشی های «20 در 20» با موضوع طبیعت در همدان

برگزاری جشنواره نقاشی های «20 در 20» با موضوع طبیعت در همدان