مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-21سياسي

ضرورت بازخوانی نقش و جایگاه استاد در تراز انقلاب اسلامی


بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، ضمن تأکید بر ضرورت بازخوانی مستمر نقش و جایگاه استاد در تراز انقلاب اسلامی، همه اساتید انقلابی دانشگاه را به وحدت حول کلمه حق و ولایت الهی و هم فکری و مجاهدت به منظور ایجاد پشتوانه فکری و نظری در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی فرا می خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه مرکز بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های استادی دانشگاه فرهنگیان به مناسبت 31 خرداد روز بسیج اساتید آمده است: بسیج شجره طیبه و یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) است که بر مبنای بصیرت انقلابی، اخلاص و ایثار بنا شده است.

سی ویکم خرداد ماه سالروز شهادت یکی از اسوه های بسیجی عصر ما شهید بزرگوار مصطفی چمران، به نام روز بسیج اساتید مزین شده است.

اگر چمران را به عنوان آمیزه ای از توحید مداری و دیانت، بصیرت و آگاهی اجتماعی، توانمندی و اعتلای علمی، اخلاق محوری و احساس مسؤولیت توأم با مجاهدت خالصانه  و صادقانه و در یک کلمه الگوی استاد انقلابی و متدین بدانیم، سالروز شهادت این شهید بزرگوار فرصتی مجدد در بازخوانی باسته های یک استاد انقلابی است.

  در ادامه این بیانیه آمده است: استاد بسیجی عنوانی است کوتاه، برای فهرست بلندی از فضایلی که بایست یک عالم عامل بدان آراسته باشد، روشنگری که بدون چشمداشت از خلق مداوم در پی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازخوانی نقش و جایگاه استاد در تراز انقلاب اسلامی

ضرورت بازخوانی نقش و جایگاه استاد در تراز انقلاب اسلامی