مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-19اجتماعي

برگزاری 220 کارگاه و 500 ساعت دوره ضمن خدمت برای معلمان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای افزایش کیفیت آموزشی بیش از 220 کارگاه و 500 ساعت دوره ضمن خدمت در دوران کرونا برگزار شد.

- فرحناز قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری 220 کارگاه کیفیت بخشی و بیش از 500 ساعت دوره ضمن خدمت آنلاین توسط حوزه معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در دوران شیوع مقطع متوسطه دوره اول و دوم استان از این آموزش ها بهره مند شدند.

قائدامینی اظهار داشت: 15 عنوان از این کارگاه ها به صورت کشوری برگزاری گردید که همکاران ما در سراسر کشور از آموزش های اساتید استان چهارمحال و بختیاری بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: در کارگاه های برگزار شده به صورت کشوری به نقش معلمان و والدین در مدیریت اثربخش فضای مجازی، ارتقای دانش محتوایی-تربیتی-فناوری معلمان در فضای مجازی، مهارت های تدریس و ارزشیابی در فضای مجازی، چالش ها و راهکارهای مناسب در مواجهه با کنکور، فنون تدریس در فضای مجازی و .

پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت بیش از 57 هزار نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت در قالب 25 عنوان نیز به صورت مجازی برای معلمان مقطع متوسطه دوره اول و دوم استان برگزار شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 220 کارگاه و 500 ساعت دوره ضمن خدمت برای معلمان چهارمحال و بختیاری

برگزاری 220 کارگاه و 500 ساعت دوره ضمن خدمت برای معلمان چهارمحال و بختیاری