مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-17سياسي

حضور 3000 نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات بهار


در شهرستان بهار با حضور 3000 نفر عوامل اجرایی و نظارتی، سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد داشت.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: در شهرستان بهار با حضور 3000 نفر عوامل اجرایی و نظارتی، سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد داشت.

احسان قنبری بیان کرد: شهرستان بهار در 28 خردادماه شاهد خلق حماسه دیگر از سوی مردم ولایتمدار این شهرستان خواهد بود و با حضور حداکثری مردم انتخاباتی با شکوه برگزار خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان بهار ، 98 هزار و693 نفر واجد شرایط رأی دادن و 2080 نفر رأی اولی هستند که 120 شعبه اخذ رأی با 360 صندوق برای اخذ آراء از ساعت 7 صبح آغاز و پایان رأی گیری نیز از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهار، قنبری تصریح کرد: در شعب اخذ رأی تمامی پروتکل های بهداشتی تحت نظر ناظران بهداشت رعایت خواهد شده و از رأی دهندگان درخواست می شود در مراجعه به شعب، به پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3000 نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات بهار

حضور 3000 نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات بهار