مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-16سياسي

دعوت سفیر ایران در کرواسی از هموطنان برای مشارکت در انتخابات


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی در پیامی در توییتر تاکید کرد: از همه ایرانیان سرافراز، بویژه هموطنان عزیز مقیم کرواسی دعوت می کنم؛ روز جمعه 28 خرداد ماه برای اعتلا، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی در پیامی در توییتر تاکید کرد: از همه ایرانیان سرافراز، بویژه هموطنان عزیز مقیم کرواسی دعوت می کنم؛ روز جمعه 28 خرداد ماه برای اعتلا، آبادانی و فردای درخشان تر ایران  پای صندوق رای بروند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در زاگرب در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: انتخابات تبلور اراده ملی و بهترین مسیر تاثیرگذاری مردم در تعیین سرنوشت خود و آینده کشور است.

از همه ایرانیان سرافراز، بویژه هموطنان عزیز مقیم کرواسی دعوت می کنم؛ روز جمعه 28 خرداد ماه برای اعتلا، آبادانی و فردای درخشان تر ایران پای صندوق رای بروند و از این حقّ ِ مهم خود چشم پوشی نکنند.

علاوه بر اطلاع رسانی مداوم از کانالهای مختلف، تمام تمهیدات لازم با ستاد انتخابات خارج از کشور و نیز مقامات محلی به عمل آمده است.

انتخابات توسط هیات اجرایی شامل خود هموطنان عزیز و با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 9 صبح تا 19 در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در زاگرب انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سفیر ایران در کرواسی از هموطنان برای مشارکت در انتخابات

دعوت سفیر ایران در کرواسی از هموطنان برای مشارکت در انتخابات