مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-16فرهنگي

رونمایی از پوستر بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بخش مناطق این رویداد تئاتری، از 29خرداد در مرکز تئاتر مولوی، - بخش مناطق از روز شنبه 29 خرداد به میزبانی مرکز تئاتر مولوی آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بخش مناطق این رویداد تئاتری، از 29خرداد در مرکز تئاتر مولوی، میزبان 7اثر از دانشجویان هنرمند تئاتر ایران است که از بین این اجرا ها 2اثر به بخش نهایی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی راه پیدا می کنند.

شایان ذکر است، بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی از 29خرداد تا 5تیر ماه در مرکز تئاتر مولوی و بخش اصلی جشنواره از 7تیر تا 15تیر به میزبانی سالن های استاد سمندریان و استاد ناظرزاده ی تماشاخانه ایرانشهر، مرکز تئاتر مولوی، سالن استاد انتظامی خانه ی هنرمندان ایران، عمارت نوفل لوشاتو و عمارت روبرو برگزار می شود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش های صحنه، مناطق، تجربه های اجرا، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی)، تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران

رونمایی از پوستر بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران