مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-16فرهنگي

دورهمی نمی خواستیم / سر و کله خفاش شب دوباره پیدا شد


کهبد تاراج از بازتولید نمایش «غلامرضا لبخندی» خبر داد و گفت: تئاتر اگر حرفی برای گفتن نداشته باشد به دورهمی و مهمانی تبدیل می شود ، ولی ما این را نمی خواستیم.

- کهبد تاراج از بازتولید نمایش غلامرضا لبخندی خبر داد و گفت: تئاتر اگر حرفی برای گفتن نداشته باشد به دورهمی و مهمانی تبدیل می شود ، ولی ما این را نمی خواستیم.

این کارگردان تئاتر که برای اجرای نمایش چند سال پیش در تماشاخانه ایرانشهر نوبت اجرا داشت، بعد از اینکه باخبر شد برای دریافت مجوز اجرا ناچار است دو بخش از این نمایش را به طور کامل حذف کند، از خیر اجرای این نمایش گذشت و در نهایت تصمیم گرفت نمایشی از کارهای قبلی خود را بازتولید کند.

او در این باره به ایسنا گفت: تیر ماه در تماشاخانه ایرانشهر نوبت اجرا دارم و ابتدا نمایشنامه مشتبا داداش صیغه ای حسین آدیداس را برای اجرا ارایه کردم چون کاری دو نفره بود و با شرایط فعلی همخوانی داشت ولی بعد از اینکه تئاتر به روال قبلی خود بازگشت، تصمیم گرفتم کاری پر بازیگرتر را انتخاب کنم بخصوص که اجرای ما در سالن تک اجرا بود و گروه دیگری در کنارمان نبود.

به همین دلیل نمایشنامه چند سال پیش را جایگزین کردم.

تاراج اضافه کرد: متن این نمایش رد شد ولی درخواست کردم دوستان شورای نظارت و ارزشیابی، اجرای کار را ببینند و بر اساس آن نظر بدهند که بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی نمی خواستیم / سر و کله خفاش شب دوباره پیدا شد

دورهمی نمی خواستیم / سر و کله خفاش شب دوباره پیدا شد