مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-16اقتصادي

سطح زیر کشت آرتمیا در فسندوز میاندوآب به 200 هکتار افزایش می یابد


همزمان با هفته جهاد کشاورزی عملیات تولید و برداشت بیومس آرتمیای پرورشی از دومین مزرعه بزرگ پرورش آرتمیا در مجتمع شیلاتی فسندوز میاندوآب آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی همزمان با هفته جهاد کشاورزی عملیات تولید و برداشت بیومس آرتمیای پرورشی از دومین مزرعه بزرگ پرورش آرتمیا در مجتمع شیلاتی فسندوز میاندوآب آغاز شد.

اکبر کرامتی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی امروز 26 خرداد در این مراسم اظهار کرد: این مزرعه دارای 25 هکتار مساحت کل و 18 هکتار مساحت مفید بوده و در سال 1400 راه اندازی گردیده است.

کرامتی گفت: با بهره برداری از این مزرعه سطح استخرهای پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز به 45 هکتار افزایش یافته و هم اکنون با اقدامات به عمل آمده مشکلات این مجتمع مرتفع شده که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری سطح زیر کشت آرتمیا به 200 هکتار افزایش یابد.

وی ادامه داد: در این راستا با تولید 20 تن سیست آرتمیا و 200 تن بیومس آرتمیا در این مزارع حداقل برای 100 نفر ایجاد اشتغال می گردد.

محمد باقر قریشی مدیر شیلات و آبزیان استان نیز در این زمینه گفت : با آغاز هفته جهاد کشاورزی حفاری اولین چاه آب در یکی از مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع آبزی پروری دشت فسندوز میاندوآب با مجوز سازمان آب استان نیز عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح زیر کشت آرتمیا در فسندوز میاندوآب به 200 هکتار افزایش می یابد

سطح زیر کشت آرتمیا در فسندوز میاندوآب به 200 هکتار افزایش می یابد